poniedziałek, 20 lutego 2012

Pojedynek: szminki Avon

Sroka się we mnie obudziła i kazała mi wziąć 3 szminki Avon. W zasadzie potrzebna jest mi tylko jedna, ale totalnie nie wiem, na którą się zdecydować. A przy okazji zaserwuję Wam kilka swatchy :)



O miejsce w mojej szufladce walczyć będą:
1. szminka Ultra Color Rich, odcień: Apricot Mystery
2. szminka Colordisiac, odcień: Satin Sheets Flavored
3. szminka Blask Kryształów, odcień: Sparkling Nude



Pierwsze dwie matowe i bez drobinek, Apricot Mystery przy mojej karnacji wygląda jak ocieplony nudziak, Satin Sheets z kolei rozjaśnia mi usta - krycie i trwałość przyzwoite. Trzecia 'panna' nadaje połysk i ma mnóstwo błyszczących drobinek, praktycznie nie kryje i najkrócej się trzyma.

Na ustach prezentują się tak:

Apricot Mystery

Satin Sheets Flavored

Sparkling Nude

Jak myślicie - która z nich powinna ze mną zostać? Będę baaardzo wdzięczna za pomoc :)

Pamiętajcie o konkursie :) KLIK!

25 komentarzy:

  1. Apricot Mystery najlepsza. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej podoba mi się nr 1:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Apricot Mystery - jak najbardziej! Sama bym taką dorwała :>.

    OdpowiedzUsuń
  4. również obstawiam Apricot :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Apricot Mystery zdecydowanie !

    OdpowiedzUsuń
  6. A dla mnie Satin Sheets Flavored

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsze dwie są fajne ale jak już mam wybierać to 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  8. odcienie są piękne, ale ultra color rich są bardzo wysuszające, jak ją zostawisz będziesz musiała się wspomagać dodatkowymi błyszczykami balsamami,
    ja uwielbiam szminki nawilżające przynajmniej nie wysuszają,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co jeszcze UCR mnie nie wysuszał jakoś strasznie - poza tym na noc i tak zawsze nawilżam usta dodatkowo :)

      Usuń
  9. Mam i mialam kilka szmineczek z avonu. Jedne byly fajne inne od razu oddalam siostrze. Jednym minusem jest ich zapach. NIe moge go przezyc.
    Pozatym kolorystyke tez jest calkiem calkiem.
    Teraz tak naprawde mam ich tylko 2 i nie kupuje juz wiecej. Wole inne marki np. maybelline.

    OdpowiedzUsuń
  10. pierwsza najładniejsza moim zdaniem:)

    OdpowiedzUsuń
  11. dwie pierwsze mi sie podobają, śliczne, ale faktycznie wygladają na Tobie całkowicie inaczej :O

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam dwie pierwsze i jak dla mnie 1. jest świetna jak masz problem z ustami bo moje wręcz nawilża, druga za to kryje i jest długotrwała a przy tym jakoś nei wysusza, więc ogólnie drugą polecam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam tę koralową:)) Jest taka fajna mięciutka, lubie ją. A szata graficzna to już w ogóle jest super:)) Bardzo dobre szminki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładnie wygląda szminka Blask Kryształów, Sparkling Nude :)

    OdpowiedzUsuń
  15. apricot mystery jest przepiekna! idealna na wiosne

    OdpowiedzUsuń
  16. Według mnie seria Colordisiac jest najlepszą serią tej firmy. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! Uwielbiam je czytać i staram się odpisywać na wszystkie pytania :)


P.S. Nie traktuj mojego bloga jako miejsca do swojej reklamy - spam czy komentarze typu 'obserwujemy?' będą konsekwentnie usuwane